Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Получих непълен продукт/с липсващи части или аксесоари

Съжаляваме, че сте получили непълен продукт. Възможно е да е бил доставен при нас от фабриката в това състояние.

Свържете се с нас през акаунта си, за да заявите връщане, като посочите причината в раздела за връщания, или използвайте формуляра за контакт по-долу. За да се осъществи връщането възможно най-бързо, моля, посочете:

  • референтния номер на продукта, както и частта, която липсва;
  • номера на поръчката.

След като получим заявката Ви, ще се свържем с вас възможно най-скоро, за да разрешим проблема. Ако получите одобрение за възстановяване на сумата, ще ви възстановим цялата заплатена сума без транспортните разходи. Ако продуктът все още е наличен, ще Ви изпратим нов. Разполагате с 14 календарни ни от датата на получаване на поръчката, за да изпратите заявка.

** Важно: Задължително трябва да ни дадете информация за липсващата част от продукта и за намерението си да го върнете, преди да ни го изпратите обратно. Ако не направите това, връщането може да бъде отказано.

Други свързани въпроси:
Top