Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Мога ли да сменя артикули в поръчката си?

Ако продуктите, които сте поръчали, не са налични за незабавна доставка и складът все още не е започнал да подготвя поръчката Ви, можете да изберете да:

  • премахнете продукти от поръчката си.
  • отмените поръчката си.

(Добавянето на нови продукти към поръчката не е възможно.)

За да редактирате поръчката си, отворете раздела „Моят акаунт“.

Ако вече сме започнали да подготвяме поръчката Ви, статусът ѝ ще бъде сменен на „Подготвяме поръчката Ви“ и няма да можете да я редактирате. След това:

  • Ако искате да добавите продукт: моля, направете нова, отделна поръчка (това може да Ви донесе допълнителни разходи за доставка).
  • Ако искате да премахнете продукт: можете да върнете продукта до 14 дни след доставката на поръчката Ви.
Други свързани въпроси:
Top