Обслужване на клиенти

https://www.funidelia.bg/cart

Получих дефектен/повреден продукт

Съжаляваме, че поръчката Ви не е била в идеално състояние, възможно е да сме я получили така от производителя или да е била увредена при транспортирането.

Свържете се с нас, като заявите връщане от акаунта си или чрез формата за контакт (по-долу), като посочите и причината за връщането. За улеснение на процедурата посочете или прикачете:

  • референтния номер на продукта и съответната повреда;
  • номера на поръчката;
  • снимка на повредата, както и на етикета на костюма или на баркода.

След като получим заявката Ви, ще се свържем възможно най-бързо с Вас с решение на проблема.

Ако връщането на сумата бъде одобрено, ще Ви възстановим пълната сума за продукта с изключение на разходите по доставката, а ако продуктът все още е наличен, ще Ви изпратим нов. Ако искате да предявите такова искане, разполагате с 14 календарни дни от датата на получаване.

** Важно: Задължително трябва да ни уведомите за дефекта на продукта и за намерението си да го върнете, преди да ни го изпратите. Ако не направите това, заявката Ви може да бъде отхвърлена.

Други свързани въпроси:
Top